Nie bój się zmiany
Po raz kolejny w życiu wyszłam ze strefy komfortu. W wtorek 28 czerwca miałam zaszczyt wystąpić jako prelegentka na V Konferencji Personal Branding dla Przedsiębiorców. Ogromnie się cieszę, że Anna Szubert, z Personal Branding Polska, mnie zaprosiła i zaufała osobie, dla której występ publiczny przed tak dużą widownią był terenem dziewiczym.
Konferencja odbyła się w Teatrze Kamienica, niezwykła oprawa dla takiego wydarzenia. Przywitał nas założyciel i właściciel Emilian Kamiński, który pięknie opowiadał o tym jak powstał jego teatr.
Znalazłam się wśród wspaniałych prelegentów:
Anna Szubert i Witold Moszyński przedstawili wyniki badania, z którego wynika, że polscy przedsiębiorcy nie lubią się szkolić. Nie korzystają nawet ze szkoleń darmowych!
Dorota Markiewiecz-Kubik opowiadała o tym jak ważne jest budowanie relacji poza internetem. O tym, że można realizować poważne projekty biznesowe bez umów pisemnych, a wystarczy zaufanie i szacunek do drugiej strony, które buduje się przez lata. Tylko tyle czy aż tyle?
Anna Skórzyńska, założycielka marki Szumisie, opowiedziałam o budowaniu marki od podstaw nie znając się na biznesie. Jej pomysł powstał z potrzeby serca i chęci wyspania się. Dzisiaj jej misie usypiają tysiące maluszków i szczęśliwi rodzicie również mogą pospać i zregenerować siły.
Jacek Krajewski, specjalista od personal brandingu w social media, wyjaśnił jak ważne jest istnienie i umiejętne komunikowanie się w mediach społecznościowych.
Joanna Górska, na co dzień dziennikarka Polsat News, w ramach prelekcji zrobiła wprowadzenie do treningu medialnego. Przybliżyła słuchaczom istotne elementy, o których należy pamiętać podczas występów w telewizji, zdradziła także, czego unikać.
Piotr Schramm, adwokat, odniósł się do potrzeby wywoływania emocji, które są istotą rzeczy. Aby zaistnieć w telewizji i stać się osobą medialną, jak i by zbudować silną markę osobistą, potrzebny jest faktor wywoływania w ludziach uczuć. Nie należy zapominać jednocześnie o ciężkiej pracy
Prelekcje zamknęła Anna Szubert, która w krótkiej prezentacji zawarła pięć najważniejszych punktów budujących silną markę osobistą, a także elementy, które czynią ją wyróżniającą i sprawiają, że otoczenie zaczyna się marką interesować i fascynować.
A ja opowiedziałam o swojej karierze i drodze z korporacji do blogosfery. Mówiłam tym, że nie należy bać się zmian i zawsze trzeba walczyć o siebie, bo mamy to na co się odważymy. I że ciężką, uczciwą pracą można wiele osiągnąć, ale jest to okupione również porażkami i problemami zdrowotnymi. I że nie byłabym tu, gdzie jestem, bez dobrych ludzi, których spotykam na swojej drodze.
Jestem niezwykle poruszona wsparciem jaki otrzymałam od widowni. Nie spodziewałam się, że niektórzy uronią łzę i że otrzymam tyle pięknych maili po konferencji. Bardzo wam dziękuję! Dla takich chwil warto żyć i robić to, co się kocha 🙂
Na zdjęciu jestem z Anną Stankiewicz-Ostaszewską (właścicielka marki Anja Coraletti)
i Moniką Gajewską-Poppe (zarządza marką Lewanowicz Jewellery)
Do napisania postu skorzystałam z artykułu „V Konferencja #brandpolska”, który w całości możesz przeczytać tutaj.
Zdjęcia: Dolcevita i Personal Branding Polska.
Do usłyszenia!